REKLAMACE A ZÁRUKY

 

Dokumenty ke stažení

 

Reklamace

 

Pokud je zásilka v nepořádku a nevíte jak postupovat, seznamte se, prosím, s našimi reklamačními pravidly, který naleznete níže.

Pokud i nadále máte nejasnosti, můžete mě kontaktovat na mob.: +420 774 611 551 případně na e-mailové adrese jakub@greenloop.cz.

 

I přes naši maximální snahu se může stát, že zásilka dojde poštou poškozená.

 

Reklamace zásilky zaslané Českou poštou: 

Pokud je balík viditelně poškozen již při přebírání zásilky od doručovatele nebo na poště, zásilku nepřebírejte a nechce ji vrátit zpět odesílateli (nám). Nás o této skutečnosti po odmítnutí převzetí pouze informujte telefonicky nebo písemně. V takovém případě reklamaci s Českou poštou vyřizujeme dále my a vám pošleme náhradní zásilku hned, jak to bude možné.

Pokud zjistíte, že zboží je poškozené až po otevření balíku (neporušený obal balíku), je potřeba reklamaci uplatnit do 48 hodin od převzetí zásilky na nejbližší poště a nás o skutečnosti, že zboží došlo poškozené, informovat telefonicky. K reklamaci zásilky je potřeba přinést všechny obaly, vnitřní i vnější. Doporučuje také pořídit fotodokumentaci například pomocí mobilu s fotoaparátem.

Pokud je poškozen jen některý z výrobků v zásilce, zavolejte nám. Domluvíme nejjednodušší postup vyřízení reklamace.

K reklamaci zásilky je potřeba uschovat všechny obaly, vnitřní i vnější (včetně štítku s adresou a kódem). Doporučuje pořízení fotodokumentace.

Poškozený obsah, nebo jeho část, vám dopošleme, jakmile to bude možné.

 

Zboží nebylo dodáno kompletní nebo byl dodán jiný výrobek.

Stávat by se to nemělo, ale jsme jen lidi. V takovém případě nás kontaktujete telefonicky. Najdeme, co nejjednodušší, řešení případu.

 

Zboží není plně funkční.

Nejlepší je nám nejdříve zavolat nebo napsat na e-mail jakub@greenloop.cz. Domluvíme si, pro Vás nejjednodušší, další postup.

Takovou reklamaci můžete uplatnit osobně na jednom z odběrných míst (po předchozí domluvě), nebo zaslat vyplněný reklamační vzor na moji adresu Jakub Dostál, Holandská 7008/13, 101 00, Praha 10 - Vršovice. Společně se zbožím zašlete doklad potvrzující koupi zboží.

 

Nabídneme Vám buď výměnu za nové zboží nebo zaslání peněžní částky zpět na Vás bankovní účet. Do formuláře nezapomeňte prosím uvést číslo účtu. Věnujte prosím dostatečnou pozornost balení výrobku při zasílání zpět viz. reklamační řád.

 

V případě, že jste spotřebitel, máme 30-denní lhůtu na vyřízení reklamace, ale obvykle vše vyřizujeme mnohem rychleji, a to i v případě, že s námi obchodujete na základě obchodního zákoníku – nakupujete na IČO.

 

Náklady na zaslání reklamovaného zboží zpět Vám uhradíme při splnění následujících podmínek:

  •        reklamace bude uznána jako oprávněná (nebude se jednat např. o závadu způsobenou chybnou obsluhou, mechanickým
       
            poškozením apod.)
  •       doložíte nám výši nákladů (sken účtenky za poštovné).

Takto vám proplatíme jen adekvátní náklady s ohledem na povahu kupovaného výrobku. Tedy například náklady na poštovné, ale ne za taxi službu nebo použití vlastního automobilu.

Na dárky, které přikládáme k některým objednávkám, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Dárky splňují podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.

 

 

Vrácení zboží ve 14-denní lhůtě

 

Dle občanského zákoníku má každý spotřebitel právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží.

V případě, že nejste spotřebitel, tedy zboží nakupujete v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti, právo na odstoupení, dle obchodního zákoníku, vám nevzniká.

Zboží můžete takto vrátit osobně na jednom z odběrných míst (po předchozí domluvě), zaslat na moji adresu Ing. Jakub Dostál, Holandská 7008/13, Praha 10 - Vršovice, 101 00. Společně se zbožím zašlete doklad potvrzující koupi zboží a číslu účtu, kam máme peníze poukázat.

V případně nejasností nám prosím předem napište, nebo zavolejte.

 

 

Záruka

 

Jako spotřebitel máte ze zákona záruku 2 roky. Pokud zboží kupujete jako firma nebo živnostník (tzn. na daňovém dokladu je vaše IČ), platí pro vás záruka pouze 1 rok.

Záruční doba běží ode dne převzetí zboží. Nepočítá se do ní případná reklamace zboží až do doby, kdy je kupující povinnen po skončení záruční opravy zboží převzít.

Dojde-li při reklamaci k výměně zboží za nové nebo k výměně součástky, na kterou je poskytnuta záruka, začíná běžet záruční doba znovu od začátku ode dne převzetí.

Na dárky zdarma se záruka nevztahuje.

Na kalifornské žížaly se záruka NEVZTAHUJE.