REKLAMACE A ZÁRUKY

 

Dokumenty ke stažení

 

Reklamace 

Pokud je zásilka v nepořádku a nevíte jak postupovat, seznamte se, prosím, s našimi reklamačními pravidly, který naleznete níže.

Pokud i nadále máte nejasnosti, můžete mě kontaktovat na mob.: +420 774 611 551 případně na e-mailové adrese jakub@greenloop.cz.

I přes naši maximální snahu se může stát, že zásilka dojde poštou poškozená.

Reklamace zásilky: 

Pokud je balík viditelně poškozen již při přebírání zásilky od doručovatele, výdejně nebo na poště, zásilku nepřebírejte a nechce ji vrátit zpět odesílateli (nám). Nás o této skutečnosti po odmítnutí převzetí pouze informujte (e-mailem nebo telefonicky). V takovém případě reklamaci s doručovatelskou službou vyřizujeme dále my a vám pošleme náhradní zásilku hned, jakmile to bude možné.

Pokud zjistíte, že zboží je poškozené až po otevření balíku (neporušený obal balíku), je potřeba reklamaci uplatnit do 48 hodin od převzetí zásilky na nejbližší poště/zásilkovně a nás o skutečnosti, že zboží došlo poškozené, informovat. K reklamaci zásilky je potřeba přinést všechny obaly, vnitřní i vnější. Doporučuje také pořídit fotodokumentaci například pomocí mobilu s fotoaparátem.

Pokud je poškozen jen některý z výrobků v zásilce, zavolejte nám. Domluvíme nejjednodušší postup vyřízení reklamace.

Poškozený obsah, nebo jeho část, vám dopošleme, jakmile to bude možné.

Zboží nebylo dodáno kompletní nebo byl dodán jiný výrobek.

Stávat by se to nemělo, ale jsme jen lidi. V takovém případě nás kontaktujete (e-mailem nebo telefonicky). Najdeme, co nejjednodušší, řešení případu.
 

Zboží není plně funkční.

Nejlepší je nám nejdříve zavolat nebo napsat na e-mail jakub@greenloop.cz. Domluvíme si, pro Vás nejjednodušší, další postup.

Reklamaci můžete uplatnit osobně na jednom z odběrných míst (po předchozí domluvě), nebo (opět po předchozí domluvě) zaslat vyplněný reklamační vzor na naši adresu Ing. Jakub Dostál, Na Krupičárně 1673/7, 153 00, Praha 16 - Radotín. Společně se zbožím zašlete doklad potvrzující koupi zboží.

V případ uznání reklamace Vám nabídneme buď výměnu za nové zboží, nebo zaslání peněžní částky zpět na Váš bankovní účet. Do formuláře nezapomeňte prosím uvést číslo účtu. Věnujte prosím dostatečnou pozornost balení výrobku při zasílání zpět viz. reklamační řád.

V případě, že jste spotřebitel, máme 30-denní lhůtu na vyřízení reklamace, ale obvykle vše vyřizujeme mnohem rychleji, a to i v případě, že s námi obchodujete na základě obchodního zákoníku – nakupujete na IČO.

Náklady na zaslání reklamovaného zboží zpět Vám uhradíme při splnění následujících podmínek:

  •       reklamace bude uznána jako oprávněná (nebude se jednat např. o závadu způsobenou chybnou obsluhou, mechanickým poškozením apod.)
  •       doložíte nám výši nákladů (sken nebo fotka účtenky za poštovné).

Takto vám proplatíme jen adekvátní náklady s ohledem na povahu kupovaného výrobku. Tedy například náklady na poštovné, ale ne za taxi službu nebo použití vlastního automobilu dle § 1924 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník; § 13 a § 24 odst. 7 písm. l) zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele

Na dárky, které přikládáme k některým objednávkám, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Dárky splňují podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.

 

Vrácení zboží ve 14-denní lhůtě

Dle občanského zákoníku má každý spotřebitel právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží.

V případě, že nejste spotřebitel, tedy zboží nakupujete v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti, právo na odstoupení, dle obchodního zákoníku, vám nevzniká.

Zboží můžete takto vrátit osobně na jednom z odběrných míst (po předchozí domluvě e-mailem či telefonicky), nebo zaslat na adresu Ing. Jakub Dostál, Na Krupičárně 1673/7, 153 00, Praha 16 - Radotín. Společně se zbožím zašlete doklad potvrzující koupi zboží a číslu účtu, kam máme peníze poukázat.

V případně nejasností nám prosím předem napište, nebo zavolejte.

 

Záruka 

Jako spotřebitel máte ze zákona záruku 2 roky. Pokud zboží kupujete jako firma nebo živnostník (tzn. na daňovém dokladu je vaše IČ), platí pro vás záruka pouze 1 rok.

Záruční doba běží ode dne převzetí zboží. Nepočítá se do ní případná reklamace zboží až do doby, kdy je kupující povinen po skončení záruční opravy zboží převzít.

Dojde-li při reklamaci k výměně zboží za nové nebo k výměně součástky, na kterou je poskytnuta záruka, začíná běžet záruční doba znovu od začátku ode dne převzetí zásilky od doručovací služby.

Na dárky zdarma se záruka nevztahuje.

Na kalifornské žížaly se záruka NEVZTAHUJE!